Help, wordpress
-
Hi. Ik ben nieuw op wordpress en was tussen alle themas op zoek naar een voor mij passende. Ik las online dat wordpess.com makkelijk is om mee te starten, dus vandaar dat ik dat koos, maar omdat ik ijverig ben dacht ik gelijk een mooi thema te kiezen dat ik mooi vond. Na wat filmpjes en sites van anderen met hetzelfde thema te hebben gekeken dacht ik: te gek!. Echter, toen ik met een tutorial de eerste stap al wilde gaan doen, namelijk de grootte van de header aanpassen, kwam ik er achter dat al dat soort aanpassingen helemaal niet kunnen ,maar dat ik dit thema dan (waarschijnlijk?) via wordpress.org had moeten kopen? Klopt dit? Het gaat om GEMA en ik zou graag dingen willen kunnen zoals op no-envy.com.
Ik hoop heel erg dat jullie me gerust kunnen stellen en dat dit wel allemaal kan, want ik sta echt op het punt op in huilen uit te barsten dat ik net 125 euro over de balk heb gegooid voor iets dat helemaal niet de opties heeft dat ik zoek.
Alvast bedankt,
GroetjesDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Help, wordpress’ is gesloten voor nieuwe reacties.