Hoe betalen via Paypal

• Onbekend's avatar

Ik zou heel graag mijn aangekochte domeinnaam koppelen aan mijn wordpress Blog. Vandaar ik geld gestort heb op mijn PayPal account. Nu blijkt dat je er een kredietkaart aan moet koppelen, maar die heb ik helemaal niet en wil ik ook niet. Er één aanvragen zou ook min. 1 maand duren (en die tijd heb ik niet) en dan is het nog niet zeker of we er één krijgen. Is er echt geen andere manier om te betalen? Ik zou enorm graag met WordPress blijven werken, maar met deze betalingsmethode ben ik geneigd weer naar Blogger over te stappen.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Heb hier het zelfde probleem en begrijp dat het ook zonder creditcard kan via E-mail aan WordPress en daar meeheb ik dan het volgende Probleem buiten dat begrijp ik niet hoe dat het werkt maar ook hoe kom ik aan het E-mail van wordpress. Heb wel al n Paypal rek met € en n test gedaan naar mijn andere Email maar even afwachten hoe of dat het werk. Dus Als iemand dit leest die het Email heeft van WordPress.com graag alvast bedankt MVG C.Q

• Onbekend's avatar

WordPress contacteren is gewoon verschrikkelijk, het gaat gewoon niet! Ze hebben enkel een forum. Maar het probleem bij mij is opgelost. Heb een Bpaid card bij Bpost, zoveel beter dan een kredietkaart én het werkt!

Groetjes,
    Jill

• Onbekend's avatar

Oke zal er eens naar kijken Bpaid Dank je Jill

• Onbekend's avatar
  • Het onderwerp ‘Hoe betalen via Paypal’ is gesloten voor nieuwe reacties.