hoe blog overzetten naar nieuwe site via het wp .org 3.1 ?
-
Hallo ik had een vraag hoe moet ik een wordpress weblog overzetten naar het nieuwe wordpress 3.1 systeem op je eigen server.
Ik weet wel dat ik het moet exporteren, maar blijf de site en reactie en alles staan ? want daar ben ik bang voor wil even zekerheid.en hoe moet ik deze importeren in de nieuwe site ?
alvast bedankt
-
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
-
@adminperry: Je exporteerd eerst alles van je wordpress.com blog via de tools->export functie, dat export bestand sla je op op je eigen harde schijf.
Bij je nieuwe eigen wordpress installatie kies je dan voor import -> WordPress en dan moet je een extra import plugin installeren (wijst zich vanzelf) en kun je een import doen.
De oude site blijft wel bestaan, maar je kunt op wordpress.com een betaalde optie nemen om bijvoorbeeld voor een jaar de oude site doorgestuurd te krijgen naar je nieuwe eigen site. Na een jaar zullen de meeste mensen en google de nieuwe site wel weten te vinden.
- Het onderwerp ‘hoe blog overzetten naar nieuwe site via het wp .org 3.1 ?’ is gesloten voor nieuwe reacties.