Hoe en waar kan ik mijn account opheffen?

• Onbekend's avatar

Beste Mensen. Helaas vind ik de WordPress-Blog niet bepaald gebruikers-vriendelijk,want ik zoek mij wild naar de handleiding. Zo kan ik niet bloggen.
    Ook de optie voor video uploaden vind ik erg onhandig zoals ik reeds heb ervaren met proberen. Ik ben niet van You Tube gediend.

Mijn video`s horen op mijn blog te kunnen worden geplaatst vanuit mijn map en niet met een code van You Tube. Dat blijkt bij WordPress.com niet te kunnen.
    Dit is dwingen naar YouTube wat ik niet correct vind,dus ik wil geen account meer bij WordPress.com. Hoe en waar hef ik mijn account zelf op?

Het spijt mij,maar zo vind ik het niet prettig bloggen,dus ik wil ermee stoppen,mede door mijn onzekere gezondheids-omstandigheden,waardoor ik er toch niet
    kan komen en zeker niet door de onhandige opties die ik al noemde. Reacties zijn welkom en ik wens iedereen verder veel Blog-plezier. Anton Doove.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Hoi Anton,

Het is inderdaad allemaal niet zo makkelijk. Ik hoor dat blogger toegankelijker is. Ik heb er nu veel tijd in gestoken, dus ik blijf. Je kunt je account niet opheffn maar wel je blog of site. Voor info zie:

Delete a Website

groetjes en succes, ook me de gezondheid!

Dorothe
    http|://djaktief.wordpress.com

• Onbekend's avatar

Beste Dorothe.Eerst nu kan ik pas reageren en dat betreft de ophef van mijn account.
    Ik begrijp dat dit niet mogelijk is,maar volgens de OPTA behoort dit wel te kunnen.

Als ik de OPTA inlicht hierover is de WordPress.com en org beslist strafbaar.
    Het lijkt er echter op dat WordPress kennelijk een onderdeel is van Google die ook de
    Blogger kennelijk begeert,want die indruk krijg ik wel. Hoe zit dat?

Aangezien ik geen blogs meer heb bij WordPress.com,voor zover ik kan nagaan,hoef
    ik die niet op te heffen,want er staat niets meer.

Daarom ga ik het nu maar bij Blogger proberen,want misschien lukt daar wel meer.
    Ik dank je alvast voor je reacties en ik groet je vriendelijk. Anton Doove

• Onbekend's avatar

Hi Anton,

Even voor de duidelijkheid. Ik ben niet van WordPress hoor, maar blog alleen bij WordPress.com. Dat is iets anders dan WordPress.org zie http://en.support.wordpress.com/com-vs-org/
    Je kunt je domein wel opzeggen, je betaalt of je betaalt niet en dan komt de domeinnaam weer vrij.
    Waarschijnlijk is je accountnaam een soort uniek klantnummer. Dat mogen bedrijven van je aanmaken en hoeven ze niet te verwijderen als je daar niets meer besteld. Ik weet niet hoe OPTA daarover denkt, maar zoiets zal het wel zijn. Je hebt mijn link. Laat nog eens horen van je blog, als het loopt dan kom ik zeker kijken.

Je moet/kunt in de rechterkolom van dit forum aangeven dat it onderwerp is opgelost/afgesloten. Dat kan alleen degene die het gestart heeft.

groetjes, en succes,

Dorothé
    http://djaktief.wordpress.com

• Onbekend's avatar

Beste Dorothè. Ik heb je bericht begrepen en zal mij er verder niet druk over maken,
    want dat is m.i.best wel zinloos en ik wacht nu met bloggen.

Dat is vanwege een mogelijk nieuwe optie vanuit een Linux OS met aanverwante progs
    welke ik wellicht in de komende week geïnstalleerd kan krijgen.

Het heet dan PCLinuxOS en is de gratis tegenhanger van windows,maar heeft wel
    dezelfde mogelijkheden ook al werkt het wellicht heel anders.

Mogelijk zit hierbij ook een Blog-optie die wellicht weer van Google zal zijn,zoals ik dat nu vermoed en ik verbaas mij niet als mijn vermoeden blijkt te kloppen.

Dat wou ik je wel even laten weten en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

• Het onderwerp ‘Hoe en waar kan ik mijn account opheffen?’ is gesloten voor nieuwe reacties.