hoe gebruik maken van bestaande webadres
-
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb reeds een bestaand webadres in Joomla. Daar wil ik vanaf en daarom ben ik nu een site binnen WordPress aan het opzetten met grotendeels dezelfde info als die op de huidige site (en meteen aan het actualiseren).
Nu wil ik graag een betaald abonnement nemen. Hoe zorg ik ervoor dat het huidige webadres daarbij wordt gebruikt? Standaard krijg ik suggesties maar een .nl adres lijkt niet mogelijk. Daarbij wil ik in de tijd dat ik de nieuwe site in WordPress opzet, nog wel dat de andere site op Joomla werkt. Groeten -
Wil je voor je WordPress.com en je Joomla site hetzelfde domein tijdens dezelfde tijd willen gebruiken? Want dit werkt helaas niet. Een domein kan op elk moment alleen maar aan een site gekoppeld zijn.
Ik zou gewoon de WordPress.com site onder een subdomein, b.v. https://gulnaramusic.wordpress.com/, opbouwen en als je hiermee volledig klaar bent en je Joomla site niet meer nodig hebt, het domein van je Joomla site aan je WordPress.com koppelen.
- Het onderwerp ‘hoe gebruik maken van bestaande webadres’ is gesloten voor nieuwe reacties.