Hoe haal ik 'blog' uit mijn url
-
Ik heb de url aan mijn domeinnaam gekoppeld maar nu blijft er blog achter mijn url staan.
Ik heb deze in het dashboard verwijderd maar kon toen niet meer inloggen en lukte het ook niet meer om op het dashboard te komen.
Heeft iemand hier ervaring mee? -
Op dit moment is er geen site aan dit WordPress.com account gelist. Om je eigen domeinnaam aan een WordPress.com site te koppelen, is een betaalde tarief vereist. Zodra je een betaalde tarief gekocht hebt, kun je je eigen domeinnaam aan je WordPress.com site koppelen zoals op https://nl.support.wordpress.com/domeinen/bestaand-domein-toewijzen/ uitgelegd.
-
Dit klopt, hij staat op naam van mijn collega maar ik doe het beheer van de site. De domeinnaam is ‘Zonnehuur’. Hier heb ik ook betaald tarief voor gekocht.
-
Mijn email staat echter wel geregistreerd bij de contactinformatie maar verder krijg ik de melding dat er inderdaad geen website bij mijn mail is gekoppeld. Ik snap niet waarom dit niet klopt..
-
Als je gebruik maakt van een van de betaalde tarieven, raad ik aan dat je rechtstreeks contact met WordPress.com via help@wordpress.com opneemt. Binnen dit forum kunnen we niet verifiëren wie geautoriseerd is welke site te beheren.
-
Ook krijg ik een ‘pagina niet gevonden’ versie van mijn domein zodra ik er wp-admin achter zet
-
Zoals ik al eerder zij, graag contact met het WordPress.com support team via help@wordpress.com opnemen.
- Het onderwerp ‘Hoe haal ik 'blog' uit mijn url’ is gesloten voor nieuwe reacties.