Hoe kan ik een gekopieerde afbeelding in mijn bloktekst plakken

• Onbekend's avatar

Ik word sinds kort gedwongen door WordPress om de nieuwe blok editor te gebruiken. Tot nu toe vind ik het ronduit waardeloos.

Waar ik vroeger eenvoudig een gekopieerde afbeelding op elke willekeurige plek in mijn tekst kon plakken lukt dat nu niet meer. Elke keer als ik dat probeer wordt de afbeelding een soort blok op zich. Idem met afbeeldingen die ik opsla.

Doe ik iets verkeerd?

Kan iemand mij uitleggen hoe ik afbeeldingen op de gewenste plek in mijn tekst kan plakken zonder dat de afbeelding zelf een soort blok wordt?

Alvast bedankt.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Mocht je gebruik willen maken van de oude editor, dan kan dat via https://dutchbaseballhangout.wordpress.com/wp-admin/.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik afbeeldingen op de gewenste plek in mijn tekst kan plakken zonder dat de afbeelding zelf een soort blok wordt?

Als je gebruik maakt van de nieuwe editor, is elk element een blok. Het is dus niet mogelijk een afbeelding te plaatsen die niet binnen een block zit.

• Het onderwerp ‘Hoe kan ik een gekopieerde afbeelding in mijn bloktekst plakken’ is gesloten voor nieuwe reacties.