Hoe kan ik geen witte regel krijgen als ik op spatie heb gedrukt?
-
Als ik een stukje zit te typen en ik druk op enter krijg ik automatisch een wit regel. (Vaag? okay, ik laat zien wat ik bedoel).
Stel, ik typ een overzichtje van Ajax wedstrijden, dan wil ik dit:
Milan-Ajax 0-2
Vitesse-Ajax 0-1
Ajax-AZ 1-0maar wordt het:
Milan-Ajax 0-2Vitesse-Ajax 0-1
Ajax-AZ 1-0
Hoe & waar kan ik instellen cq veranderen dat als ik op enter druk ik geen witregel meer krijg?
Heb ik nog een vraag, is het ook mogelijk om in de kantlijn een rij links naar bijdrages te plaatsen? Anders dan de categoriën zeg maar. Dat ik bijvoorbeeld de grappigste bijdrages altijd op een rijtje heb staan zodat nieuwe gasten op mijn blog daar op kunnen drukken en zo makkelijk mijn greatest hits vinden.
Bvd, Abubakari
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Je kunt shift+enter gebruiken. Dit geeft een “zachte return” ipv een alineamarkering.
Je tweede vraag zou ik niet weten -
@abubakaridevries: Bij je widgets zit een optie die je naar je zijmenu kunt slepen die dat voor je doet. Die widget heet Top Berichten & Pagina’s.
-
@ isaenmila: Bedankt. Dat werkt inderdaad.
@ herbie59: Moet het nog effe uitzoeken hoe & wat, maar voor eerst bedankt. Ben geloof ik wel eens iets tegen gekomen, maar toen kwam ik er niet uit. Zal er één dezer dagen nog wel effe mee bezig.
-
- Het onderwerp ‘Hoe kan ik geen witte regel krijgen als ik op spatie heb gedrukt?’ is gesloten voor nieuwe reacties.