hoe krijg ik afbeeldingen in de tesla sidebar gallery?
-
Ik ben een site aan het maken (tasjecadeau.nl) met het thema Tesla. Hierin zit ook een sidebar gallery. Ik heb geen idee hoe ik hier foto’s kan plaatsen.
Kan iemand mij dit op een simpele manier uitleggen? Ik ben een noob en heb niet veel verstand van al die codes die achter de site zitten.
Ik begin een beetje moedeloos te worden en zit er soms zelfs al aan te denken om er maar mee te kappen.
Ik ben al ruim een maand bezig om deze site te maken en het resultaat is minimaal.
Als jullie een andere, makkelijke plugin kennen die ik hiervoor kan gebruiken, dan vindt ik dat ook goed.
Alvast bedankt -
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.
Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.
Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.
Dit is een geautomatiseerd bericht.
- Het onderwerp ‘hoe krijg ik afbeeldingen in de tesla sidebar gallery?’ is gesloten voor nieuwe reacties.