hoe kunnen anderen mijn blog zien en lezen?
-
zal misschien overkomen als een leeghoofdig iemand maar just een blog gestart, met sucses en beetje aan het testen hoe het allemaal in zijn werk gaat kwestie van weten,dank op voorhand
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hoi Caroline,
Ben ook beginneling en voel me soms onterecht “leeghoofdig”.
Ben in décember begonnen en bij verrassing verscheen de site na een paar weken al ddor Google opgemerkt. Dus gewoon afwachten denk ik. Het is mij wel opgevallen dat trefwoorden in je blog/site belangrijk zijn.
Dit is dus een antwoord van een onervaren iemand. -
Hallo, ik schijn me een paar maanden geleden aangemeld te hebben, maar ik weet niet eens of ik nou een blog heb of niet. Hoe kom ik daar nou weer achter? Ben wat blogs betreft dus zéér onervaren
-
At fractalisa
Kijk in je oude (hopelijk niet geschrapte) e-mails. Daar kom je je WordPress-naam wel tegen en eventueel ook een URL waarmee je een en ander dient te activeren. – groet – Niek
[Ook beginneling op WP, hèhè] -
Bedankt, Niek, al is het wat laat. Maar ik ben ook zo druk bezig op internet. Ik heb alleen nog geen blog, maar dat zou ik hier dus moeten doen. Eerst maar even rondkijken, want het is allemaal nog wennen hier.
-
@fractalisa: Is deze van jou? http://fractalisa.wordpress.com/ dan heb je dus al een blog :-)
-
Hoi Herbie, dank voor je reactie. Ja, ik heb me indertijd ingespannen om iets met WordPress te gaan doen, maar ik wist niet goed hoe het werkte. En nu nog niet, trouwens! Toevallig zag ik dat ik hier kon reageren, maar of het me de volgende keer wel weer zal lukken, weet ik echt niet. Ik heb nog nooit een blog gemaakt, vandaar mijn onhandigheid. En ja, ik ben met zoveel dingen op internet bezig, dat er wel ’s iets bij inschiet.
Nu weet ik bijv niet eens, of mijn berichtje nu in mijn blog-in-aanbouw terecht gaat komen. Het is een verademing dat ik nu even niets in het Engels hoef te schrijven.
Ik ga de boel hier wel verder verkennen, want eigenlijk weet ik niet wat WwordPress voor mogelijkheden heeft. -
Hoi fractalisa, dan kan mijn handleiding op http://handleiding.wordpress.com/ mogelijk helpen of zelfs de gratis pdf op http://wphandleiding.nl/
Ik ben helaas niet meer zo vaak hier te vinden, maar probeer wel regelmatig te kijken…
Vragen kun je ook via de site stellen hoor, geen probleem! -
-
Hmmm… na drie weken :) kan ik ook nog vertellen dat je indien relevant ook eens moet beginnen met ‘rondstrooien’ dat je een blog hebt. bv in reacties op krantenberichten, tijdschriften etc altijd vermelden dat je een blog runt op wordpress. Sommige websites laten geen URL’s toe, maar dat kan je eenvoudig omzeilen door bv ‘blognaam’ op wordpress in de tekst te verwerken.
-
Thanks, lijfeigene. Na meer dan vier weken. Inmiddels heb ik een simpeler blog gevonden bij Blogger. Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer iets met WordPress zal doen. En met rondstrooien ben ik al begonnen. Zie Fractalisa’s Blog aldaar. Ik heb daar zelfs al een stuk of vier volgers. Kom ook maar even langs.
- Het onderwerp ‘hoe kunnen anderen mijn blog zien en lezen?’ is gesloten voor nieuwe reacties.