hoe te herstellen na verwijderen wordpress installatie
-
Wij hebben na een storing bij de provider op hun aanraden de beide databases gedownload naar onze PC.
Hierna op verzoek de wordpress installatie verwijderd waarna ook beide databases verwijderd zijn.
Bij gebruik van File Zilla zag ik voor alle verwijderingen WordPress_01 en WordPress_02.
Bij strato waren de beide databases die ik gedownload heb ook zichtbaar. als DB4252631.sql.gz en dbs1894077.sql.gz
na een herinstallatie van wordpress en herstel van de database krijgt ik ook met behulp van de provider de website niet meer werkend, ik moet eigenlijk na de herinstallatie altijd opnieuw beginnen
Ik ben op zoek naar een manier om de (oude) website weer werkend te kunnen krijgen.
Ook bezit ik jetpack maar deze verwijst naar de eerste wordpress installatie dit werk dus ook niet
Zijn er mogelijkheden om toch alles te kunnen herstellenGroet Fred
(e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘hoe te herstellen na verwijderen wordpress installatie’ is gesloten voor nieuwe reacties.