Hoe verander ik meta discription die zichbaar is in Google?
-
Hi,
Als ik mijn eigen website google, Zakka Stories, dan zie ik dat de meta discription van m’n home page is gekoppeld aan een blog post. Dat wil ik niet.. Ik heb Yoast geïnstalleerd (gratis versie) en daarin kan ik de meta van m’n home page wijzigen. Dat heb ik gedaan, ik heb een tekst geschreven die goed is, maar er verandert niks. Ik heb al gezocht in de algemene instellingen, en geprobeerd iets te wijzigen op de blog pagina..niks werkt. Hoe komt het dat de meta discription een blogpost is en wat doe ik eraan?Ook toont google search nog een oude blog post (welkom bij zakka stories) als een van de search results, terwijl ik die post offline heb gehaald. Hoe kan ik dit wijzigen, of beter nog: hoe kan ik zelf bepalen wat google laat zien over mij?
Ik wil naast een korte intro het liefst de opties ‘contact’ en ‘blog’.Hopelijk kan iemand helpen, het ziet er nu niet uit als mensen zakka stories googlen :-(
Alvast enorm bedankt!Groet, Lisa
- Het onderwerp ‘Hoe verander ik meta discription die zichbaar is in Google?’ is gesloten voor nieuwe reacties.