Home-knop inte stellen ?
-
Is er als widget een home-button in te voeren zodat je altijd met één klik weer op het laatste bericht terecht komt ?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
ben op uw blog geweest en heb dat van de commissie genomen als ik nu op uw header klik dan kom ik altyd terug op uw laatste bericht nl .
COLUMN in magazine MOTORBOOT van december 2012
dus gewoon header aanklikken en je komt terug op uw laatste bericht -
Beadnkt voor je reactie, maar………dat moeten de bezoekers dan wél weten dat ze op de header moeten drukken om terug te gaan.
Hoe kun je dat helder aangeven op de header ? Daar zou een knopje op moeten zitten met de tekst: Home. -
Hi Joop,
Je kunt via dashboard een aantal pagina’s instellen en daar een pagina de homepagina noemen. Waar je dan ook bent in je blog als je op home klikt kom je altijd op de eerste pagina = plek waar laatste blog staat weer uit.
groetjes,
Dorothé
http://djaktief.wordpress.com -
Het zal aan mijn onkunde liggen, maar zoals jij het beschrijft lukt het echt niet. Moet ik een nieuwe pagina aanmaken en dara dan het woord “home” in plaatsen ?
Als ik dat doe kom ik daarna niet terecht bij mijn laatste bericht…….. -
Je zou een image widget bovenin je zijbalk kunnen plaatsen en hiervoor een ‘home’ plaatje kunnen gebruiken. Vervolgens kan je deze laten linken naar je beginpagina.
- Het onderwerp ‘Home-knop inte stellen ?’ is gesloten voor nieuwe reacties.