Homepage terugzetten naar recente posts

• Onbekend's avatar

Een heletijd geleden ben ik begonnen met ‘prutsen’ hier op wordpress. Na er het één en ander op gezet te hebben besloot ik (na een paar maand zonder activiteit) om het om te gooien en korte columns/blogs te gaan schrijven en deze site ervoor te gebruiken. Nou heb ik destijds alle pagina’s verwijderd (destijds verschenen automatisch de posts onder elkaar op de homepage). Nou heb ik bij instellingen — > lezen al gezien dat ik de ‘oorspronkelijke’ homepage weer terug kan halen en zo de recente posts onder elkaar verschijnen. Dit werkt echter bij mij niet en ik heb geen idee hoe ik het weer krijg zoals naar wens…

Kan iemand mij hiermee helpen?
    Bvd.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

In Instellingen > Lezen kan je alleen een statische begin pagina instellen. Deze statische pagina is een van je pagina’s die je al hebt aangemaakt.

Lees meer over een statische begin pagina via http://en.support.wordpress.com/front-page

Het terughalen van verwijderde posts kan niet meer.

• Het onderwerp ‘Homepage terugzetten naar recente posts’ is gesloten voor nieuwe reacties.