Homepage zomaar veranderd

• Onbekend's avatar

Kan iemand mij helpen met het volgende: op de homepage van mijn blog op het thema greyzed loopt het witte kladblokvel maar een klein stukje door, en eerst liep het helemaal door tot onderaan. Nu krijg je alleen bovenaan wit en dan houdt het op en loopt over in een geheel grijze achtergrond. Als ik op “older posts” click dan krijg ik wel weer die doorlopende witte achtergrond voor de tekst.

????

• Onbekend's avatar

Dag Mabel,

Ik heb beide pagina’s bekeken, maar ik zie geen verschil. Als dat er volgens jou toch wel is, kun jet dan wat gedetailleerder uitleggen?

Groet…Ruud

• Onbekend's avatar

Hallo Ruud,

Dank voor je reactie. Inmiddels heb ik de oorzaak opgespoord. Ik zit weleens in het html veld, voor toevoegen van bijvoorbeeld &nbsp:, en nu heb ik gemerkt dat het verwijderen van bepaalde scripts strings (ik denk <div> en wat er aan vast zit) de layout van het thema verstoort. Het gebeurde nu net weer, toen ik had zitten rommelen in het html veld. Alles teruggezet naar oorspronkelijke script en toen liep het “kladblokvel”zullen we maar zeggen, netjes door tot onderaan.

• Het onderwerp ‘Homepage zomaar veranderd’ is gesloten voor nieuwe reacties.