Hoofdpagina instellen

• Onbekend's avatar

hoe stel ik een hoofdpagina in? WP geeft alleen 3 mogelijkheden. Die ik niet zelf heb gekozen. Staat er ergens iets verkeerds aan bij mij?

• Onbekend's avatar

Wat is het URL van je site en welke drie mogelijkheden heb je het over?

• Onbekend's avatar

Dank voor uw reactie al vast.
    https://bosjananne.wordpress.com/ is mijn URL

Bij de opties voor Hoofdpagina (was vroeger ‘bovenliggende pagina’) staat eerst: ‘Kansel af’ ; dat is een rubriek. En dan volgen er drie items uit die rubriek: – ‘de welkom mens’, ‘In je fauteuil nav int. vrouwendag’ en ‘Mevrouw en Mijnheer Jaïrus’ . Lijkt me willekeurig dat het juist die drie zijn. Ik zag wel een tuttorial filmpje over het maken van een pagina, waar het keurig behandeld wordt, maar het kwam me voor dat  ze daar toch een andere versie gebruiken, dan ik heb. Kan ik ergens zien wat de nieuwste is, en hoe ik die kan upgraden?Het zou mooi zijn, als U een soort antwoord kunt geven.
    Vrede en alle goeds,
    Jan Anne Bos

• Onbekend's avatar

Op https://bosjananne.wordpress.com/ zie ik de rubrieken “de welkom mens”, “In je fauteuil nav int. vrouwendag” en “Mevrouw en Mijnheer Jaïrus” niet. Kun je even aangeven waar precies dit probleem zichtbaar is? Op dit moment wet ik niet precies wat het probleem is.

• Onbekend's avatar

Heel vriendelijk dat U zich over mijn probleem wilt buigen. Dank.

Boven in de balk staat o.a. het rolmenu Kansel af. Als je dat aanklikt staan daar de genoemde pagina’s. Tussen andere. Maar mijn probleem doet zich voor als ik een pagina bewerk. Die pagina wil ik aan een ‘bovenliggende pagina’ koppelen; zoals altijd. (Engels: parent page). Dat ging altijd prima. Maar sinds kort dwingt het programma me uit genoemde opties te kiezen, en dat wil ik niet; ik kom niet verdern.

Tevens krijg ik bij het bewerken van een pagina regelmatig op een vleeskleurige balk de melding: Bijwerken mislukt. Sorry, you are not allowed to edit this post. Waar duidt dat nu weer op?

• Onbekend's avatar

Steeds ergerlijker ervaar ik de melding: (op een vleeskleurige balk) : Bijwerken mislukt. Sorry, you are not allowed to edit this post. Waar duidt dat nu weer op?

En ook mijn andere vraag in vorig mail nog eens onder uw gewaardeerde aandacht gebracht.
    jan anne bos

• Het onderwerp ‘Hoofdpagina instellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.