Hosting-configuratie
-
Hallo,
Zojuist was ik op mijn wordpress-website and Ik wilde naar mijn hosting-configuratie om daar de naamserver te veranderen. Maar sinds ik geen upgrade heb gedaan kan ik niet op de nameserver. Van bepaalde mensen heb ik gehoord dat wordpress aanmaken geheel gratis is. Waarom is dan de hosting-configuratie niet gratis?
Ik hoor het graag,
Bedankt
WP.com: Yes
Correct account: YesDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hoi,
Momenteel is je domein naam geblokeerd omdat het email adres niet is geverifieerd. Ik heb een nieuw verificatie bericht gestuurd naar je email adres. Als je de domein naam verifieert dan kun je de domein naam gewoon gebruiken, en je kunt ook de naamservers bereiken via Upgrades > Domeinen > Instellingen
Het gebruik van WordPress.com is volledig gratis. Aan een gratis site zitten wel beperkingen zoals het gebruik van je eigen domein naam als je primaire site address.
De domein naam die je hebt aangeschaft kun je prima gebruiken en mensen die die naam intypen komen gewoon op jouw website terecht maar de url van de site zal voor een gratis site altijd eindigen op .wordpress.com.
- Het onderwerp ‘Hosting-configuratie’ is gesloten voor nieuwe reacties.