HTTP error 500, en niet meer kunnen inloggen

• Onbekend's avatar

Tijdens het aanpassen van mijn website, heb ik een thema geactiveerd, waardoor mijn hele site is vastgelopen en een HTTP Error 500 krijg. Ik kan op de een of andere manier ook niet meer inloggen bij wordpress zelf, omdat hij zegt dat mijn email adres niet herkend wordt. Ondertussen ontvang ik wel mails van jullie wat dus vrij raar is. Vandaar dat ik even dit tijdelijke account heb aangemaakt om jullie te contacteren. Via de direct admin en webcontrol lukt het me ook niet meer om in te loggen, waardoor het niet lukt om de pluggin te verwijderen. Nu vraag ik me af hoe ik dit probleem het beste kan verhelpen. Is het eventueel mogelijk om mijn domein naam en website 5dconsult.nl over te zetten op een nieuw account? een backup heb ik helaas niet namelijk, maar dan kan ik in het ergste geval mijn website opnieuw maken, aangezien ik toch al van plan was hem flink te upgraden. Ik hoor het graag!

WP.com: Unknown
    Jetpack: Unknown
    Correct account: Unknown

• Het onderwerp ‘HTTP error 500, en niet meer kunnen inloggen’ is gesloten voor nieuwe reacties.