Ik kan geen kleinere foto's plaatsen

• Onbekend's avatar

Sinds kort lijkt er geen keuze mogelijkheid meer in de grootte van de foto’s die ik bij een inzending wil plaatsen, althans ik kan het nergens meer vinden. Wat ik nu alleen kan plaatsen is HELE GROTE foto’s. Is die keuze er nog steeds dan graag een link of uitleg oid.
    Graag uitleg op dummy niveau

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Als de neiuwe editor gebruikt bestaat nog steeds die knop Media toevoegen (add media) voer je foto in en na plaatsing klik je een maal op de foto je ziet dan een minnetje en plusje om de grote te bepalen, voor in je inzending te plaatsen.
    Nadeel die ik vond in nieuwe editor is eenmaal iets anders gedaan is het niet snel meer mogelik het formaat te verandere. Tenzij je op een laptop of pc de hoekjes van de des beterffende foto kan klikken en verplaatsen om zo de grote te bepalen.

Gebruik je de oude editor via je dashboard/wp admin dan voeg je media toe en stat er links nog steeds de optie voor de kleinere versies voor het plaatsen.

Dit is geprobeerd op een latop. hoop fat het helpt.

• Onbekend's avatar

Dank je wel voor je snelle reactie en inderdaad dat werkt !

• Het onderwerp ‘Ik kan geen kleinere foto's plaatsen’ is gesloten voor nieuwe reacties.