Ik kan mijn artikel niet publiceren

• Onbekend's avatar

Ik ben gister mijn blog begonnen, en heb gister ook een heel artikel geschreven, en heb hem toen opgeslagen zodat ik het artikel vandaag waar bij kan werken. Nu heb ik mijn artikel klaar en wil ik hem gaan publiceren, maar de knop waar publiceren hoort te staan. Daar staat bij mij ‘Save Draft’ en dat betekent opslaan als concept. Maar dat wil ik juist niet.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Staat de knop “opslaan als concept” of als jouw taal nog in het engels is ingesteld “save as draft” in een vierkant, in een wit vlak? Staat een stukje daaronder niet een knop in het blauw “publiceren”? Eén regel daarboven staat “naar de prullenbak verplaatsen”. Klopt dat?

• Onbekend's avatar

Hi,
    Ik heb mijn artikel klaar staan, en ik wil op publish klikken en als ik daar met de muis overheen ga verandert die in : Save draft. Heel erg raar dus. Naast de knop publish/save draft staat wel: Move to trash dus prullenbak. Maar ik kan dus niet op de Publish knop drukken.

• Onbekend's avatar

dus weet uw misschien wat ik dan kan doen?

• Het onderwerp ‘Ik kan mijn artikel niet publiceren’ is gesloten voor nieuwe reacties.