ik kan niet meer op mijn blog
-
Hi, ik zit met een groot probleem. Ik ben een blog begonnen en toen ik begon heette het: http://baclofenenverslaving.wordpress.com Door een klein bedrag te betalen kon ik ‘wordpress’ eraf krijgen en dus mijn blog heet nu http://baclofenenverslaving.com. Als je dit adres intikt kom je gewoon op mijn blog maar ik kan er niets meer mee doen. Mijn naam staat er gewoon rechts boven maar ik heb waarschijnlijk iets fout gedaan waardoor ik nu niet meer op mijn blog kan. Help mij aub want ik word er helemaal gek van.
Met vriendelijke groet,
Wilme de Roon
-
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
-
-
Hoi Wilme,
Kun je niet meer inloggen? Je moet dan helemaal onderaan de pagina gaan naar waar staat blog at wordpress com Als je daar op klikt wordt er naar je login gevraagd. Als die dan niet goed is kom je volgens mij in een helpfunctie terecht.
Ik hoop dat je problemen snel zijn opgelost.
gr.
Dorothé
http:// djaktief.wordpress.com -
@ Dorothé: ik begrijp waarschijnlijk niet wat je waar, precies bedoelt, Waar ik zou moeten staan en klikken. Er gebeurt in ieder geval niet wat jij zegt. Maar in ieder geval alvast bedankt voor je meedenken!!!!! Kan je nog iets meer er over zeggen?
Groetjes, Wilme
-
Hoi Wilme,
Je moet op je eigen blog helemaal naar beneden scrollen tot je niet meer verder kunt, daar staat dan ‘blog at wordpress.com’ als je daar op klikt kom je in het aanmeldvenster volgens mij en dan moet je de goede naam en wachtwoord ingeven.
succes,Dorothé
-
Was het maar waar maar ik kom niet in een aanmeldvenster waar ik mijn naam en wachtwoord in moet geven. Ik word er helemaal ziek van, en niemand, zo lijkt het, kan me helpen. De hele wereld lijkt met wordpress te werken. Maar als ik in mijn omgeving vraag kent niemand wordpress. En de tijd tikt maar door terwijl ik niet verder kan schrijven. Balen.
-
Hoi Wilme,
Kijk op mijn blog onder about me naar mijn mailadres en mail me. Ik zet het niet in het forum ivm spamgevaar. Dan stuur ik jou een screenshot waar je je gegevens moet invullen.
groetjes,
Dorothé
http:// djaktief.wordpress.com -
Hi Dorothé,
Het contact wil nog niet lukken?!? Ik heb een reactie op jouw blog gezet.
Graag reactie!!
Groetjes, Wilme
-
Hoi Wilme,
14 dagen geleden heb ik al gemaild naar je. Vandaag opnieuw verstuurd. Misschien is hij in de spam gekomen.
succes.
groetjes,
Dorothé
-
Hi, Dorothé,
Ik heb geantwoord op je mail en je ook geschreven dat dit niet werkt voor mij. Hoe kan ik met iemand in contact komen van wordpress zelf die kan helpen? Ik heb in mijn steenkolen engels ook al naar support een bericht gestuurd maar krijg geen reactie. Is er ook ergens een telefoonnummer zodat het probleem telefonisch opgelost zou kunnen worden?
Iemand die dit leest???
groetjes,
Wilme
-
Hi Wilme,
Helaas weet ik niet meer en ik weet ook de wegen niet om hieruit te komen. Ik heb de indruk dat dit forum weinig gelezen wordt.
Ik hoop dat je het opgelost krijgt.
groetjes,
Dorothé
-
Hi Dorothé,
Hartelijk bedankt voor het reageren en ik kan je vertellen dat ik er met hulp van WordPress.com toch uitgekomen ben. Het was zo belachelijk eenvoudig dat ik het haast niet durf neer te zetten: ik ben onder een ander account begonnen aan dat blog dan waar ik normaal mee werk. Dus dat was alles. Maar ja, als je dat niet (meer) weet dan is het natuurlijk toch een niet op te lossen probleem. Ik heb je in mijn blog genoemd als één van dfe weinigen die geprobeerd heeft om te helpen.
Dank Je!!
-
-
Hi Wilme,
Super dat je eruit bent. Maar ik snap nog niet precies hoe. Je bent dus in je blog begonnen waar wordpress in stond en kon je toen naar het andere blog zonder die toevoeging? Zet anders een kopie van het antwoord van WordPress op deze lijst, want ik kan me voorstellen dat het vaker voorkomt.
Als je een onderwerp hebt aangemaakt dan heb je rechts een wit vakje vlak boven oranje blokje RSS feed en de starter van het onderwerp kan het op opgelost zetten.
groetjes en blog ze!!!
Dorothé
htttp://djaktief.wordpress.com -
Ik was met een ander emailadres dit blog begonnen dan ik normaal gebruik. dus klopte de gegevens steeds niet waar ik mee in wilde loggen. Dat was het eigenlijk. Dus wat heb ik nou geleerd ‘spelende vrouw’:) Schrijf je inlog gegevens en wachtwoord goed ergens op.
-
Hi Wilme,
Heb op je blog gereageerd. Je kunt dit onderwerp nu op opgelost zetten. Dat kun jij alleen doen omdat je het onderwerp hebt gestart. Het staat rechts van deze kolom:
een wit vakje vlak boven oranje blokje RSS feed en de starter van het onderwerp kan het op opgelost zetten
groetjes,
Dorothé
http://djaktief.wordpress.com -
Bekijk de beste deals en gratis producten!
Maar niet alleen dan, Bekijk ook de gekste wereld nieuwtjes!
- Het onderwerp ‘ik kan niet meer op mijn blog’ is gesloten voor nieuwe reacties.