Ik mis de voorbeeld-optie voordat ik publiceer.
-
Beste MensenIk mis de voorbeeld-optie voordat ik mijn blog-bericht wil publiceren. Waar kan ik dat vinden/instellen?
Mijn vraag geldt ook voor het tijdelijk opslaan van concepten.
Tèvens weet ik niet,hoe ik mijn tekst naast de afbeelding zou kunnen krijgen. Hierover ontvang ik graag reacties.
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank en groeten.
Anton Doove.De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
@antondoove: Als je een bericht opslaat als concept, dan krijg je net boven het invoerscherm de optie “Bericht bekijken” die kun je gebruiken als preview. Pas als je op publiceren klikt wordt het bericht echt geplaatst.
Bij het invoerscherm zitten overigen twee tabs, wysiwig en tekst, zorg ervoor dat je wysiwig aanklikt om die te activeren, dan zie je direct de opmaak.
Als je een afbeelding plaatst kun je direct aangeven hoe de afbeelding geplaatst moet worden, dat geef je aan bij Uitlijning, bijvoorbeeld links, recht, midden of geen.
Bij een al geplaatste afbeelding klik je op afbeelding bewerken en dan kun je ook daar kiezen voor uitlijning, de tekst wordt dan automatisch om de afbeelding heen gezet bij links of rechts uitlijnen.
-
Beste Herbie59Ik ga vandaag aan de slag met wat jij
schreef en ik denk hierbij aan de optie om van die afbeelding alleen een thumbnail te plaatsen in die editor,vanwege de beperkte ruimte.
Als de bezoekers er later overheen gaan met de cursor,krijgen ze immers toch het originele formaat te zien als pop-up.
Zo kan ik toch meer thumbnails naast en onder elkaar plaatsen in die editor? Dit is een experimenteel idee van mij. Of is dit verkeerd gedacht?
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank en groeten.
Anton Doove -
Beste Mensen. Ter aansluiting op mijn vorige vraag
over de thumbnails,wil ik graag weten hoe ik die maak,want dat ben ik helaas glad vergeten.
Hoe werkt dat in de editor van WordPress.com als Pop-up?
Graag verneem ik daartoe jullie reacties in jullie beschikbare tijd en ik groet jullie vriendelijk. Anton Doove
- Het onderwerp ‘Ik mis de voorbeeld-optie voordat ik publiceer.’ is gesloten voor nieuwe reacties.