Ik wil mijn blog verwijderen.
-
Hoi, Ik heb geprobeerd mijn blog over te zetten naar een ander emailadres (ook een emailadres van mijzelf).
Maar nu heb ik nooit bevestiging gekregen en kan ik mijn blog niet meer beheren. Ik kan mijn blog dus niet verwijderen wat in
de eerste instantie de bedoeling was.Hoe kan ik nu mijn blog verwijderen?
Alvast bedankt.
Marieke
-
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
-
-
Wil je deze blog overzetten naar een andere WordPress.com account? zo ja, welke?
Of wil je de blog helemaal verwijderen? bevestig dit dan even met een reactie, dan verwijder ik hem voor je. Besef wel dat je dit blog adres dan nooit meer kan gebruiken. -
Hoi. Bedankt voor je hulp. Ik wil graag dat ik weer eigenaar van de blog word.
Dat ik, mariekeheidaillustraties weer kan gaan uploaden, etc. -
De eigenaar van de blog: ‘mariekeheidaillustraties’ is de gebruikersnaam: ‘marieke’. Zorg ervoor dat je als die gebruiker bent ingelogd. Vervolgens kan je de blog bewerken via deze pagina.
-
- Het onderwerp ‘Ik wil mijn blog verwijderen.’ is gesloten voor nieuwe reacties.