Ik zie mijn Avatar niet in posts…
-
Als ik een post doe zie ik mijn avatar niet erbij staan maar de gewone gewone standaard avatar. Ik heb bij Algemene Instellingen wel een blogafbeelding up-geload en zie het ook terug als favicon maar niet als avatar dus. Wat zie ik over het hoofd? Ik heb overigens geen Gravatar!
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
@arbehaiku: je gravatar kun je plaatsen c.q. aanpassen via je dashboard, helemaal onderaan bij het Menu “Gebruikers” en dan “Jouw Profiel”.
Je hebt dat rechtsboven de optie om je Gravatar in the stellen.
-
Dank voor de hulp Herbie59, maar het moet toch ook mogelijk zijn een gewone avatar in je posts terug te zien? Of…!?
-
@arbehaiku: WordPress.com kan ook gebruik maken van de afbeelding die je upload op Gravatar.com, tenslotte is die ook geintegreerd http://blog.gravatar.com/2007/10/18/automattic-gravatar/ :-)
Wil je Avatars in je eigen posts plaatsen zul je die als afbeelding mee moeten nemen, voor comments zal wordpress altijd de avatar uit je profiel of je gravatar gebruiken.
- Het onderwerp ‘Ik zie mijn Avatar niet in posts…’ is gesloten voor nieuwe reacties.