image in sidebar

• Onbekend's avatar

ik kan de sidebar niet vinden, heb de url gekopieerd maar waar moet ik ‘m plaatsen?

• Onbekend's avatar

Ik begrijp de vraag niet. Wil je een afbeelding in je zijbalk plaatsen?
    de zekerste methode:
    Ga naar weergave en dan widgets. Maak een tekstwidget en sleep hem naar het zijbalk vak. Sla wijzigingen op.
    Ga naar schrijven en maak een nieuwe post. Upload de afbeelding in de post. Ga naar het tablad code van de post en kopieer de url van de afbeelding.
    Ga terug naar weergave en widget. klik de nieuw gemaakte tekstwidget aan en plak de url van de afbeelding. Sluit widget en sla wijzigingen op
    De methode om via het tablad code van een post url’s te kopieren is handig als je weinig ervaring hebt en geeft het minste kans op fouten.

• Onbekend's avatar

thanks nog voor je uitleg, het is inmiddels gelukt, maar nu heb ik opnieuw een probleem, hoe kan ik een afbeelding linken naar een site? Dus je klikt op de afbeelding en je komt op de site!

• Onbekend's avatar

Op dezelfde manier. Upload de afbeelding in een post. Maak er dan eerst een link van op de gebruikelijke manier. (via ketting-icoontje boven post) Ga naar de code pagina en kopieer. Plak in je tekstwidget

• Onbekend's avatar

sorry ik snap het niet helemaal, wat doe ik dan met de url van de website die ik wil linken? en bedoel je met codepagina de uploadpagina? daar klik ik op het plaatje wat ik wil plaatsen en dan krijg ik dat ik kan klikken op:link, die link kopieer ik en plak ik in de widget, dus dat lukt nu, maar dan de url nog van de site waar ik naartoe wil lin ken, ik weet ook de code daar niet van

• Onbekend's avatar

het is gelukt het kwartje is gevallen! dank je wel voor de uitleg en een fijne dag!

• Het onderwerp ‘image in sidebar’ is gesloten voor nieuwe reacties.