Import Export Suite for WooCommerce
-
Goedemiddag,
Wij starten een (dropshipping) webshop, waarbij de leverancier op een ftp-server een CSV bestand plaatst met hierin o.a. SKU, Artikelnaam, Product specificaties, voorraad etc. Ik wil deze data op regelmatige basis ophalen en importeren in mijn WooCommerce webshop. Nu denk ik dat de Import Export Suite for WooCommerce hier geschikt voor is, echter heb ik hier enkele vragen over. Wellicht kan iemand me verder helpen.
– Als het goed is kan ik de CSV automatisch meerder keren per dag ophalen en de kolommen koppelen met de juiste velden in WooCommerce. (titel bij titel, artikelomschrijving bij artikelomschrijving, specificaties bij specificaties, voorraad bij voorraad etc.)
Echter wil ik de product titels aanpassen t.o.v. het CSV bestand, evenals de artikelomschrijving en verkoopprijs. Dit doe ik handmatig in WooCommerce na de eerste import. De CSV zou de bij de eerste run alle data binnen moeten halen en op de juiste plekken neerzetten, maar bij de 2e en opvolgende importen de data niet moeten overschrijven. Enkel de voorraad zou dan overschreven moeten worden. Kan ik dit via deze plugin instellen?
Anders pas ik titels en product omschrijvingen aan die bij de volgende import overschreven worden. Staat er een nieuwe SKU in de CSV dan moet alle data wel opgehaald, maar bij een volgende import wederom niet overschreven worden.Is er iemand die weet of de plugin zo werkt/ingesteld kan worden?
Al vast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,
Mark
- Het onderwerp ‘Import Export Suite for WooCommerce’ is gesloten voor nieuwe reacties.