Importeren WordPress-xml bestand gaat niet goed

• Onbekend's avatar

Sinds begin 2019 gebruik ik mijn wordpress-blog alleen nog maar als BACKUP site, omdat ik sinds die tijd WordPress in eigen beheer uitvoer op https://www.derest.net
    Steeds aan het begin van de nieuwe maand maak ik daar een export-bestand wat ik dan importeer op morganaderest.wordpress.com. Dat ging altijd prima!
    Vandaag echter niet.
    Het bestand wordt wel even verwerkt en ik krijg na korte tijd de melding dat het “succesvol verwerkt” is en de bekende mail.
    Maar de inhoud is nog hetzelfde als van vorige maand en zelfs enigszins verminkt omdat bepaalde berichten zijn samengevoegd in plaats apart weergegeven.

Weet iemand of er meer problemen zijn met de importeer functie?
    Of hoe ik het eventueel op een andere manier kan doen?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Misschien is het nog goed om erbij te vermelden dat ik de import een paar keer heb geprobeerd en daarna het exportbestand nog opnieuw heb aangemaakt en weer hier geïmporteerd. Blijft zelfde.

Overigens duurt de ‘goede’ import normaal altijd wel een poosje en dan zie je ook een teller met hoeveel bestanden er nog moeten. Nu niet; ‘even wachten en klaar’… Dat is natuurlijk niet goed.

• Onbekend's avatar

Vandaag heb ik het zomaar eens opnieuw geprobeerd om het zelfde exportbestand van 2 juni te importeren. En nu… Ging het wel gewoon goed…

Helaas hier niets gehoord van een mogelijke storing of zo, maar ik ga er dan maar vanuit dat het een tijdelijke storing was bij WordPress. Case closed. ;-)

• Het onderwerp ‘Importeren WordPress-xml bestand gaat niet goed’ is gesloten voor nieuwe reacties.