Inlog scherm is blank ik kom niet in mijn dashboard

• Onbekend's avatar

Ik heb een probleem zodra ik op mijn site wil inloggen krijg ik bij het wp-admin een wit leeg scherm te zien.
    Ik kom dus niet op mijn dashboard.

Wie kan mij helpen ????

Thx !!!!

• Onbekend's avatar

Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte

This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.

If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.

If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.

This is an automated message.

• Onbekend's avatar

Ik heb een probleem zodra ik op mijn site wil inloggen krijg ik bij het wp-admin een wit leeg scherm te zien.
    Ik kom dus niet op mijn dashboard.
    Ook als ik het controleer met Fire Bug krijg ik het volgende in de code te zien !!!

<html>
    <head></head>
    <body> </body>
    </html>

Het lijkt als of de hele content is verdwenen.
    Het gekke is dat de site het wel gewoon normaal doet.
    Ik kan dus alleen niet in de admin komen.

Wie kan mij helpen ????

Thx !!!!

• Onbekend's avatar

Ik heb hetzelfde probleem!
    Ik heb de map wordpress opnieuw geladen, heb het geprobeerd met een nieuwe database.. en ga zo maar door.. Ik kom er niet aan uit wat ik fout doe/ heb gedaan.
    De website zelf doet het bij mij ook niet meer, maar dat kan natuurlijk komen omdat ik zowel wordpress als het thema opnieuw geladen heb in http://ftp..

Help!

• Het onderwerp ‘Inlog scherm is blank ik kom niet in mijn dashboard’ is gesloten voor nieuwe reacties.