inloggen
-
Ik ben beheerder van een blog die toebehoort aan een zorgcentrum. Onlangs heb ik voor mezelf een privé-blog aangemaakt. Ik moet mij telkens in en uitloggen bij de ene blog om op de andere blog te kunnen werken. Zeer vervelend. Graag een praktische tip zodat ik makkelijk van de ene blog naar de andere kan switchen. Danku, groetjes
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ik ben beheerder van een blog die toebehoort aan een groep. Onlangs heb ik voor mezelf een privé-blog aangemaakt. Ik moet mij nu telkens in en uitloggen bij de ene blog om op de andere te kunnen werken. Zeer vervelend ! Hoe kan ik praktischer te werk gaan als ik van de ene blog naar de andere blog switch ? Danku, groetjes Nina
-
Hoi,
Aan elke blog kun je extra gebruikers toevoegen.
Dus, maak jezelf administrator op de blog die je gemaakt hebt voor het zorgcentrum. Op die manier heb je ook altijd een extra reserve inlog mocht er ooit iets kwijt raken.Ga naar het dashboard van de zorginstellingblog (ingelogd met die gegevens) en selecteer gebruikers > nieuwe toevoegen. Voeg het e-mailadres toe wat je hebt gebruikt om je eigen account aan te maken en selecteer bij de rol “beheerder”. Even opletten: de verzendknop verschijnt pas als je in het bericht vak hebt geklikt ;-)
Vervolgens ga je naar je mail en klik je op de “uitnodiging accepteren” knop in het bericht. De blog van het zorgcentrum kun je vervolgens vanuit je eigen dashboard benaderen (links in het menu staat een knop: verwissel sites)
* Mijn sites beheer ik allemaal in het Engels dus ik weet niet wat de precieze woorden zijn die gebruikt worden. Ik hoop dat de strekking van het verhaal in elk geval duidelijk genoeg is. Mocht je nog andere vragen hebben of er niet uitkomen dan hoor ik het graag.
- Het onderwerp ‘inloggen’ is gesloten voor nieuwe reacties.