Invoegen website met Antagonist
-
Ik heb al sinds November Antagonist als webhost aangeschaft, of hoe dat ook heet. Heb een domeinnaam gekocht en wil graag mijn website onder die naam invoeren. Ik zie allerlei uitleg, maar niets over Antagonist, terwijl die me is aangeraden in combi met WordPress. Hoe krijg ik mijn website online op mijn eigen domeinnaam?
- http://www.angelsdesign.nl
Als ik dat intyp krijg ik een lijstje met een aantal voorbeelden, maar Antagonist zelf staat er niet bij! Welke van de genoemde moet ik nu volgen? Het is tot nu toe gewoon weggegooid geld geweest!
Weet iemand hoe dat werkt?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Je zult eerst WordPress moeten installeren op je Antagonist host.
Zie stap twee op: https://www.antagonist.nl/blog/2013/04/wordpress-bij-antagonist/
Daarna kan je deze handleiding volgen die uitlegt hoe je de inhoud van je WordPress.com website kan verplaatsen naar een zelf-gehoste WordPress.org site:
http://en.support.wordpress.com/moving-a-blog/#moving-to-wordpress-org
-
Dag,
Mijn naam ik Jeroen en ik ben werkzaam bij Antagonist en zag je berichtje voorbij komen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je het gevoel krijgt dat het geld is weggegooid, daarom zou ik je graag het een en ander hieronder willen toelichten.
Je zult inderdaad eerst WordPress moeten installeren op je webhostingpakket, zoals kardotim ook aangeeft (stap twee uit de handleiding). Daarna volg je de handleiding (van WordPress) over het verplaatsen van WordPress.com naar WordPress.org.
Mocht je daar extra ondersteuning bij nodig hebben, dan kan ik je verwijzen naar een artikel dat wij daar over hebben geschreven. Deze kun je vinden op: https://www.antagonist.nl/blog/2014/03/van-wordpress-com-naar-wordpress-org/
Op ons weblog vind je tevens tal van andere informatie over WordPress en hoe je dit kunt optimaliseren. Hieronder een kleine opsomming:
Je WordPress-website sneller maken
https://www.antagonist.nl/blog/2013/08/wordpress-sneller-maken/De SEO-handleiding voor WordPress
https://www.antagonist.nl/blog/2013/08/seo-handleiding-voor-wordpress/WordPress themes: inhoud is belangrijk, maar het oog wil ook wat!
https://www.antagonist.nl/blog/2013/10/wordpress-themes/Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je veel succes met het overzetten van je blog.
Vriendelijke groeten,
Het Antagonist-team
-
Hallo Jeroen,
Ik heb alle stappen doorlopen, het enige waar het misloopt is dit.
Aan het eind van alle stappen, krijg ik een veld waarin staat….Geen gegevens ontvangen.
Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft ontvangen.
Klik op de knop opnieuw verzenden die nodig zijn om de pagina te laden.Foutcode: ERROR_EMPTY_RESPONSE
Voor zover ik weet heb ik de back up gemaakt, de XML dus en die geladen in het kopje bestand kiezen….verder alles zo ingevuld als in het voorbeeld. Heb echt geen idee wat ik gemist heb!
Groetjes Angel
-
Hallo,
Ik heb wederom de nieuwste WordPress versie geïnstalleerd op één van mijn subdomeinen, als een soort test. Weer netjes de XML gekopieerd via exporteren en later via bestand toevoegen weer geïmporteerd..
Je gelooft het niet maar wederom hetzelfde antwoord. Zie vorige mail!
Ik heb nu nog steeds niets van mijn website kunnen importeren. Hoezo weggegooid geld. Ben al in december 2013 begonnen. Nu dus een half jaar van mijn €84 gewoon door de gootsteen…om het maar netjes te houden.
Ik doe exact wat er staat, heb al zoveel mensen met andere zaken geholpen. Installeer alles altijd zelf, onderhoud mijn eigen laptop en sluit alles aan als er iets aangesloten moet worden wb. internetverbindingen, tv, telefoon enz. daar heb ik geen installateur voor nodig.
Maar hiervoor?
Als ik die websites niet heel snel online heb zonder WordPress erin…(want dat staat zoveel professioneler)…..ga ik wel ergens anders heen en zal ik niemand WordPress of Antagonist aanbevelen.
Sterker nog, ik zal het iedereen juist sterk afraden via Facebook en andere netwerken!
Ik heb er helemaal genoeg van! Je kunt nog beter via een gratis site iets opzetten dan dit gedoe. Dan maar wel wat reclame erin en minder professioneel, als het maar werkt! Ik heb domeinnamen aangevraagd en betaald en zou daar zo deze site kunnen importeren…niet dus!
Eerst kreeg ik tenminste wel heel snel antwoord, maar nu is het al 2 dagen helemaal stil…terwijl ik juist NU hulp nodig heb!Ook dit hulpforum stelt dus helemaal niks voor! Ik heb gewoon dagenlang mijn tijd verprutst met weer proberen enz…
Sorry maar ben nu echt helemaal pissed!Hoezo weggegooid geld!
Ik wil geholpen worden en niet door nog eens €100 te betalen! Ik ga nog eens even in mijn vriendenkring rondvragen en anders Kassa of Radar eens om advies vragen.
Ik ben echt niet dom, heb screens van alles gemaakt en heb nu al vreselijk veel spijt dat ik met deze hele ellende begonnen ben.
Ik had mijn geld veel beter kunnen besteden. -
Ik raad aan om dit verder af te handelen via (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel) . Zij kunnen je helpen met problemen die zich voordoen op Antagonist.nl
Wanneer je site daar werkend is kunnen wij van WordPress.com je helpen om de inhoud van je WordPress.com site over te zetten.
-
Dank je voor je antwoord!
Ik ga eens even kijken hoe ik dit verder netjes af kan handelen, via Email. Ben gewoon echt boos. Na talloze pogingen en een heleboel tijd heb ik er helemaal genoeg van!
THNX nogmaals!
-
Beste Angel,
Erg vervelend om te lezen dat je zoveel problemen ondervindt met het overzetten van je website. Je kunt inderdaad het beste contact opnemen via (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel), vanuit daar kunnen we je probleem beter onderzoeken en oplossen.
Belangrijk om te weten is, dat Antagonist een hostingprovider is en geen webbouwer. Uiteraard willen we een zo goed mogelijke dienstverlening bieden, waarbij klanten zeker zijn van een correcte ondersteuning.
Ondanks dat wij iedereen graag van dienst willen zijn, geven wij geen directe ondersteuning voor het bouwen en onderhouden van websites. Zoals gezegd, wij zijn immers de provider van hostingpakketten en domeinnamen, en niet de bouwer.
Je geeft aan dat je screens hebt gemaakt van de stappen die je hebt gedaan. Wellicht kun je die meesturen, zodat we zo snel mogelijk een inschatting kunnen maken van waar het precies misgaat.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groeten,
Het Antagonist-team
-
Ik ben nu op zoveel fronten aan het zoeken. Kan niet eens een email adres vinden! Niet bij support, contact en alle normale logische plaatsen. Kun je me het rechtstreeks naar mijn email adres sturen, het is tenslotte bij jullie gewoon bekend.
Groetjes Angel
-
Beste Angel,
Ons e-mailadres is support(at)antagonist.nl en kun je vinden op: https://www.antagonist.nl/ondersteuning/ onderaan de pagina. Helaas valt het adres in het eerdere bericht weg, vanwege de instellingen op dit forum, zodoende nu ook de schrijfwijze met (at).
Nogmaals wil ik benadrukken dat wij een webhoster zijn en geen webbouwer. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor de inhoud van je website. Graag willen we je helpen en een toereikende hand bieden, bij het verhuizen. Echter, wens je een uitgebreide ondersteuning bij de bouw en het onderhoud van je website dien je je te wenden tot specifiek een webbouwer.
Het verschil tussen een webhoster en een webouwer valt goed te verduidelijken door de vergelijking met de bouw van een huis. Wanneer je een nieuw huis wilt bouwen, dan zul je een kavel moeten kopen om je huis op te plaatsen en een adres toegewezen te krijgen. Dat is wat wij leveren: ruimte om een website te plaatsen en een domeinnaam om deze te bereiken. Voor de inrichting van je huis ben je zelf verantwoordelijk.
Ik hoop je hiermee voldoende duidelijkheid te hebben geboden.
Met vriendelijke groeten,
Het Antagonist-team
-
Heel erg bedankt!
Ik ga eens kijken in hoeverre jullie me wel kunnen helpen, want de website is gebouwd, ik heb een domeinnaam geregistreerd, dus het gaat alleen om het verplaatsen.
Ik krijg niet anders dan dat er niets op de server staat, dus ook niets kan worden overgezet.
Ik zal een email doen met screens, mss komen we er dan uit.
Dan heb ik iig alles geprobeerd.Groet Angel
-
Dag Angel,
Prima, we zien je e-mail graag tegemoet!
Vriendelijke groeten,
Het Antagonist-team
- Het onderwerp ‘Invoegen website met Antagonist’ is gesloten voor nieuwe reacties.