Is er al een nieuwe blog-versie van WordPress.com?
-
Beste Mensen. Ik denk er over om terug te keren bij WordPress.com om te bloggen,maar ik heb een versie-vraag.
Is er al een nieuwe blog-versie uit zonder reclame-storing tijdens het werken aan mijn blog?
Destijds kreeg ik last van een reclame-popup middels een banner die juist een deel blokkeerde van het benodigde menu.
Ik kon daardoor niets instellen op mijn blog-bericht.
Natuurlijk snap ik dat WordPress-blog bestaat van reclame,maar als
dat iets blokkeert wat ik nodig heb,dan is die reclame erg irritant.
In dat geval is bloggen bij WordPress echt zinloos.
Hopelijk is dat in een nieuwe versie wel verholpen en dat zou ik graag vernemen.
Ik dank en groet jullie vriendelijk. Anton DooveDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Beste Meneer Doove,
Ik blog al een jaar of 4 bij WordPress, maar ik heb nog nooit last van pop ups gehad.
Er bestaan simpel te installeren programmaatjes om pop ups uit te schakelen op uw computer. Google maar eens op “pop up blocker”.
Succes er mee. -
Beste Abubakari. Ik had er destijds wel veel last van tijdens het opstellen van mijn blogbericht.
Die popup blokkeerde toen juist een instelling die ik nodig had.
Het gebeurde alleen tijdens opstellen van het blogbericht.
Op de blog zelf was bij de publicatie geen popup te zien.
Toen ik het opmerkte werd er gereageerd met”Wordpress bestaat van die reclame”,dus die popup kon ik niet verwijderen.
Toen heb ik alles maar verplaatst naar Blogger,die echter het plan hebben om een forum in de Ned.Tl.op te heffen. Dat is niet handig.
Mijn kennis der Engelse taal is te miniem om vragen in het Engels te
kunnen stellen,dus probeer ik het nu opnieuw bij WordPress.
Wordpress heeft gelukkig nog een forum in de Ned.Tl.
Natuurlijk kan ik nog Engels bij leren,maar op mijn leeftijd van 74 jaar
gaat dat veel te lang duren,voordat ik Engelstalige vragen kan stellen.
Daarom kies ik liever voor het Forum van WordPress in de Ned.Tl.
In dat geval zal ik dan ook maar leren hoe het taggen werkt.
Jouw reactie zie ik wel weer zodra dat kan.
Ik groet je vriendelijk. Anton Doove.
- Het onderwerp ‘Is er al een nieuwe blog-versie van WordPress.com?’ is gesloten voor nieuwe reacties.