Kan er ook video op mijn blog en hoe werkt dat dan?
-
<b>Beste Mensen</b>. Ik zie boven de editor wel iets van Media staan als pictogram,maar ik zie in het veldje wat dan komt <b>geen</b> extensie staan als <b>.wmv</b>,dus ik kan in die editor geen videofilmpje kwijt. <i>Dan loopt de blog toch achter?</i>
Ik krijg het vermoeden dat ik dan alleen weer ouderwets een code moet halen bij Tinypic en die code op het HTMLblad
dien te plaatsen,wat wel weer een omweg is als ik vergelijk met Blogger waar het rechtstreeks uit mijn bestand kan.Omdat dit dus een omweg is,vind ik dat niet echt handig,nu ik weet dat het bij andere Blogs wel rechtstreeks kan.
Daar deze vraag-editor geen optie toont voor een bijlage,kan ik ook niet met een screen tonen wat ik bedoel.Ik vind dat dus ook niet zo handig,maar wil dit wel even melden,want misschien kan de Moderator die opties nog wel
mogelijk maken,wat ik heel graag verneem en ik groet iedereen vriendelijk. <b>Anton Doove.</b>De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Die editor heeft altijd gewerkt, maar hij werkt nu bij mij ook niet meer…. ik wilde een kerstvideo upladen, mooi niet!
-
Die editor heeft altijd gewerkt, maar hij werkt nu bij mij ook niet meer…. ik wilde een kerstvideo upladen, mooi niet!
-
Beste Paramormaalblog. Door jouw ervaring,weet ik dus,dat ik niet de enige ben met
dit probleem en ik vrees dat het antwoord op zich zal laten wachten tot in 2012.Tot die tijd kunnen we geen normaal gebruik maken van deze Blog,want wij kunnen niet plaatsen wat wij willen en ik vind het begrip “Media” fout gekozen.
Die extensies behoren niet toe aan Video-films,maar wel aan foto
s,dias en powerpoints,dus onder MEDIA kun je geen videofilmpjes kwijt.In de Handleiding van WordPress.com kan ik ook niets vinden over het rechtstreeks plaatsen van video-filmpjes,wat ik erg onhandig vind.
Vermoedelijk kun je die filmpjes eerst alleen op You Tube plaatsen,waarna je een code krijgt om op de HTML-pagina van je blog te plaatsen. Dat vind ik een omweg.
Niet iedereen houdt van You Tube,dus m.i.hoort het rechtstreeks vanuit de map naar
je blog te kunnen,maar daartoe weet ik niet de juiste HTML-code met link.Als je die code weet,kun je het rechtstreeks plaatsen op die HTML-tab van je blog.
Op een HTML-forum kan men je wellicht helpen aan de juiste code voor dit doel.Ik weet echter niet 100% zeker of dit klopt,dis ik ga dat zelf ook onderzoeken.
Ondertussen hoop ik dat de ontwikkelaars van WordPress.com dit lezen als een
mogelijke suggestie voor de Blog-verbetering,want het begrip Media past er niet bij.Uiteraard verneem ik heel graag of je het hiermee wel eens bent en ik groet je vriendelijk met de wens voor Fijne Kerstdagen en een Gezond 2012.
Anton Doove.
- Het onderwerp ‘Kan er ook video op mijn blog en hoe werkt dat dan?’ is gesloten voor nieuwe reacties.