Kan geen berichten plaatsen op blog
-
Beste meneer, mevrouw,
Ik kan sinds gister helaas geen berichten meer op mijn blog plaatsen. Ik zie wel de blog. Maar als ik een bericht wil plaatsen wordt het scherm helemaal wit met in het midden het logo van WordPress.Dankjewel alvast voor de hulp!
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ik heb sinds afgelopen vrijdag precies hetzelfde
probleem. Ben benieuwd naar de antwoorden. -
-
idem hier, ook hetzelfde probleem.
kan al niets meer posten van 1 september. geen bericht, geen pagina aanmaken, … :-(
https://metsaramsades.wordpress.com/
en een vriendin ook niet
https://onzehobbyblog.wordpress.com/
Kunnen jullie ons helpen ?
-
Ik heb hetzelfde probleem maar kan wel een blog plaatsen door naar alle berichten te gaan en dan daar op een nieuw bericht toe voegen te klikken. Maar verder krijg ik ook steeds dat witte scherm met wordpress icoon bij alle sites die ik aanklik. Ik kan dus geen nieuwe berichten plaatsen op de normale manier en ook niet in mijn instellingen etc. Hopelijk komt er snel een oplossing!
-
bedankt voor de tip, maar lukt ook niet.
Kan alleen mijn achtergrond thema verranderen voor de rest, lukt nieks.
-
Hoi, Ik ga li boven op mijn foto staan en dan opent een lijst met opties. dan ga ik naar berichten en klik dan op nieuw bericht. Dan kan ik een blog plaatsen, hetzij in een andere lay out dan ik gewend ben.
Maar voor de rest werkt er ook bij mij haast niks.
Ik hoop dat ze het snel gaan oplossen!! -
Wat ook kan is li boven op W mijn site klikken dan op WP admin klikken waarna een nieuw keuzeveld opent. Dan ga je naar berichten en naar nieuw bericht toevoegen. Succes. !
-
Ik heb hier identiek hetzelfde probleem… Blij dat het dus niet aan mij ligt… Maar wel benieuwd of iemand ons kan helpen!
-
Lukt het u niet met mijn tips hierboven? Ik kan zo in elk geval wel een blog plaatsen. Alleen is de lay out lastiger. En ik zou idd ook wel willen weten waar je moet zijn om hulp te krijgen hiermee.
-
Ik heb sinds vorige week hetzelfde probleem !!!! heb al verschillende vragen gesteld aan het forum in het engels maar tot nu geen reactie. Ik kan mijn blog wel bekijken zoals alle andere blogs, heeeeel raar !
-
Ik kan blogs plaatsen door WP admin aan te klikken en in dat menu naar nieuw bericht te gaan. Succes.
-
dank u wel maar dat lukt ook niet, ik krijg steeds mijn oude blog waar ik al 4 jaar niets op gepost heb !
-
O dat is heel vervelend en daar weet ik helaas ook geen oplossing voor. Hopelijk gaat wordpress snel deze grote problemen oplossen.
- Het onderwerp ‘Kan geen berichten plaatsen op blog’ is gesloten voor nieuwe reacties.