kan iemand mij helpen om de blog overzichtelijk te maken?
-
Ik ben bezig een blog aan het maken voor mijn dochtertje die leukemie heeft.
Maar ik kan er totaal niet aan uit.
Ik zou graag op de openingspagina een menu willen maken met
– de maanden waarin ik berichten post
– over ons (dat er kan doorgeklikt worden naar extra info)
– recente berichtenEn hoe kan ik beslissen dat niet alle berichten onder elkaar allemaal op de hoofdpagina staan?
En hoe kan ik foto’s ofzo toevoegen aan mijn berichten?
Kan iemand me helpen om het overzichtelijker te maken?De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Het begint bij de keuze van een thema.
De gen die nu in werking is heeft een menu knop. Als er in de widgets sectie archief bevind word dus automatisch een maandelijks archief getoond.Het is een blog dus elke recente bericht word hier doorgaans geplaatst op de voor pagina. Je kan deze als zodanig instellen dat het een welkoms pagina word. Statische pagina. Met een link naar het blog met de recente en elke eerdere geplaatst bericht.
Het is naar mijn weten onmogelijk om voor elke bericht te bepalen wel of niet te plaatsen op de blog pagina.De meest recente berichten staan al achter het menu knopje.
De niweuwe interface geeft de mogelijkheid een foto in het scherm te slepen als je een nieuw bericht aan het maken bent. Persoonlijk houd ik liever over zicht en gebruik de media toevoegen knop.
Het kan een beetje lastig zijn om te beginnen.
Als U meer vragen heeft gewoon doen. Desnoods mag U via mijn contact pagina me mailen -
- Het onderwerp ‘kan iemand mij helpen om de blog overzichtelijk te maken?’ is gesloten voor nieuwe reacties.