kan ik een website bouwen op wordpress.com?
-
Beste forumleden; het lijkt mij leuk om een eigen website op wordpress.com te maken. Moet ik daarvoor het premium abonnement hebben? En is er literatuur voor/over het bouwen van een website? Ben een beginnling, dus alle hulp is welkom!
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ik ben zelf nog volkomen leek op dit terrein en ben net begonnen me wat in te lezen.
Mijn indruk tot nu toe is dat je het handigst eerst een website kan bouwen op je pc (of NAS) om dat later eventueel bij een provider onder te brengen.
Ik zou dus nu geen betaald abonnement nemen.
In de bibliotheek kwam ik het handboek WordPress 4.0 tegen (2015, dus redelijk actueel) wat weliswaar vooral het bouwen van een website met wordpress.org behandelt (en daarmee dus ook het direct onderbrengen bij een provider) maar waar toch ook geschikte info te vinden is over wordpress.com.
Misschien is het leuk als beginnelingen contact te onderhouden om elkaar tot steun te zijn.
Vriendelijke groet,
Jan Willem Ruijgrok. -
Met de gratis versie van WordPress.com geraak je best al een heel eind zonder dat je uren moet verspillen aan studie en literatuur. Gewoon beginnen, al doende leer je.
- Het onderwerp ‘kan ik een website bouwen op wordpress.com?’ is gesloten voor nieuwe reacties.