kan mijn nieuwe tema niet invoegen
-
Beste heer mevrouw,
Het lijkt erop dat mijn versie niet accuraat is want op alle filmpjes die ik bekijk ziet de opmaak van het menu er anders uit met meer opties ik wil bijvoorbeeld een nieuw thema uploaden en er staat nergens een optie in mijn menu dat zegt nieuw thema uploaden. heel raar. weten jullie of dit komt doordat deze versie niet goed is.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Met wordpress.com kan je zelf geen thema uploaden. Wil je een eigen thema gebruiken, dan moet je overschakelen naar een zelfgehoste site van wordpress.org
-
Bedankt voor het snelle antwoord! Waarom staat er dan bij dat het een gratis thema is, betekent het ook dat als je dus een zelf gehoste site hebt je menu waarin je dingen kunt veranderen er anders uitziet. een zelf gehoste site betekend dat je moet betalen per maand toch.
-
Het thema is gratis om je er niet voor hoeft te betalen, dat in tegenstelling met premium themes waarvoor je wel moet betalen. Een zelf gehoste site betekent idd dat je moet betalen voor de domeinnaam en de hosting.
- Het onderwerp ‘kan mijn nieuwe tema niet invoegen’ is gesloten voor nieuwe reacties.