kan niet editen via smartphone

• Onbekend's avatar

Ik kan opeens niet meer editen vanaf mijn smartphone. Als ik een link wil plaatsen begint het beeld als een gek te springen tussen mijn toetsenbord en de plek voor de link, het is dus onmogelijk die te plaatsen.
    Hoe los ik dit op? Dank, Thea

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Heb je al geprobeerd de applicatie en/of je toestel opnieuw op te starten om te zien of dit het probleem oplost?

• Onbekend's avatar

Dag Niels, veel dank voor je antwoord. Inderdaad kan ik nu weer wel editen, heb toestel uit-en weer aangezet…

Weet jij ook hoe het komt dat opeens mijn foto’s verschijnen als thumbnail? Had dat probleem eerder, maar het leek opgelost. Nu verschijnen ze echter weer op miniformaat.
    Alle oplossingen die ik vond op internet bestaan niet in mijn editor (Er is geen size width om te corrigeren bijvoorbeeld, je krijgt gewoon een mediabibliotheek met al je plaatjes. Als ik het plaatje uitrek wordt het vaag en onleesbaar.

Dank weer voor het meedenken!

Thea

• Onbekend's avatar

Dag Niels, veel dank voor je antwoord. Inderdaad kan ik nu weer wel editen, heb toestel uit-en weer aangezet…

Dat is fijn om te horen.

Weet jij ook hoe het komt dat opeens mijn foto’s verschijnen als thumbnail? Had dat probleem eerder, maar het leek opgelost. Nu verschijnen ze echter weer op miniformaat. Alle oplossingen die ik vond op internet bestaan niet in mijn editor (Er is geen size width om te corrigeren bijvoorbeeld, je krijgt gewoon een mediabibliotheek met al je plaatjes. Als ik het plaatje uitrek wordt het vaag en onleesbaar.

Ik weet helaas niet waardoor dit komt. Ik denk het is best deze vraag binnen het forum voor de desbetreffende app te stellen.

Voor Android: https://android.forums.wordpress.org/
    Voor iOS: https://ios.forums.wordpress.org/

• Het onderwerp ‘kan niet editen via smartphone’ is gesloten voor nieuwe reacties.