Kan niet meer in achterkant van de website! Site wit scherm en is dus off! HELP!

• Onbekend's avatar

Na een toevoeging van tekst en foto’s is het voor mij niet meer mogelijk om in mijn website te komen middels WordPress en deze te bewerken. Concreet voegde ik een aantal dagen geleden iets toe aan mijn site en crashte deze meteen. Tot op heden kan ik er niet meer in en geeft de site nu een witte pagina, is deze offline. Hierna heb ik meteen contact op genomen met mijn Hosting provider Strato om het probleem te achterhalen. Nadat we samen het probleem hebben nagelopen, komen we samen (Starto en ik) tot de conclusie dat het alleen nog kan liggen aan WordPress. Graag kom ik er z.s.m. achter hoe dit probleem opgelost kan worden.

WIE KAN MIJ HELPEN OM WEER IN MIJN SITE TE KOMEN EN DEZE WEER ONLINE TE KRIJGEN (geen witte pagina)?!?!

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘Kan niet meer in achterkant van de website! Site wit scherm en is dus off! HELP!’ is gesloten voor nieuwe reacties.