kan niet meer inloggen op de pagina
-
Wie kan mij asjeblieft helpen ?
ik kan niet meer inloggen om zo bij mijn dashboard te komen.
ik heb wat dingen ge-update en sinds dien ik uitgelogd ben kom ik er niet meer in.
het gaat om de pagina : http://www.djceesweel.nl
hieronder de foutmeldingbedankt alvast
Notice: Undefined variable: t_array in /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-content/plugins/Login-wall-EgPBE/login_wall.php on line 42
Notice: Undefined variable: t_array in /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-content/plugins/Login-wall-EgPBE/login_wall.php on line 42
Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-content/plugins/Login-wall-EgPBE/login_wall.php:42) in /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-login.php on line 402
Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-content/plugins/Login-wall-EgPBE/login_wall.php:42) in /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-login.php on line 415
Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-content/plugins/Login-wall-EgPBE/login_wall.php:42) in /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 892
Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-content/plugins/Login-wall-EgPBE/login_wall.php:42) in /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 893
Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-content/plugins/Login-wall-EgPBE/login_wall.php:42) in /home/djceesweel/domains/djceesweel.nl/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 894
-
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.
Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.
Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.
Dit is een geautomatiseerd bericht.
- Het onderwerp ‘kan niet meer inloggen op de pagina’ is gesloten voor nieuwe reacties.