Kan primaire domein niet bewerken

• Onbekend's avatar

Hallo,

Ik heb de domeinnaam lokkermedia.nl via Hostnet gekocht. Vervolgens heb ik voor 11,- Domain Mapping gekocht bij WordPress.

Nu is lokkermedia.nl mijn primaire domein en jessicalokker.wordpress.com de blog waar mijn content op staat. Als ik naar Mijn Domeinen ga zie ik lokkermedia.nl er wel tussen staan, maar ik kan niet op de knop Bewerken die erachter staat klikken.

Wat kan ik hier aan doen? Ik wil uiteindelijk dat de content die op jessicalokker.wordpress.com staat te zien is als je lokkermedia.nl in de balk typt, maar dat gaat niet zolang ik mijn domeinen in WordPress niet kan bewerken.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Zou het een generiek probleem zijn? Ik zie heel veel meldingen op het forum over dit probleem en worstel er zelf ook mee.

–Annemarie

• Onbekend's avatar

Dit is hoe ik het nu heb gedaan:
    – WordPress domain mapping gekocht voor 11,-
    – Het domein lokkermedia.nl gekocht bij Hostnet.nl
    – De dienst Domein doorkoppelen gekocht bij Hostnet.nl
    Toen ik deze laatste dienst had aangeschaft kon ik vrijwel direct aanpassen en zelfs een e-mail ((e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)) door laten verwijzen naar mijn eigen mailadres. Als iemand nu mijn oude wordpress-site invult (waar mijn content dus allemaal op staat), komt ie automatisch op lokkermedia.nl terecht.

Ik ben geen wizzkid en dit is vast niet de meest makkelijke en briljante oplossing, maar alles werkt nu in ieder geval zoals ik wil. Hopelijk hebben anderen iets aan deze info! :)

• Onbekend's avatar

Bedankt voor je reactie. Bij mijn host kun je niet zelf de naamservers aanpassen. Ik heb ze nu gemaild om dat voor me te doen. Hopelijk lukt het dan ook :)

–Annemarie

• Het onderwerp ‘Kan primaire domein niet bewerken’ is gesloten voor nieuwe reacties.