Kom van de VKBLOG en heb een vraag
-
Ik ben aan het migreren van de VKBLOG en heb wat vragen :)
1. Zijn er hier veel Nederlanders die een blog bij houden? Hoeveel?
2. Zijn er al anderen van het VKBLOG hier aanwezig? Zo ja, nog tips voor het migreren van oude blog post, links , opmaak etc.?
3. Krijg je over het algemeen veel lezers of is dat minder dan bjvoorbeeld op het VKBLOG?Ik hoor graag even van u,
Mvg
deIFFRTijger -
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
-
@iffrtijger
Ik kom ook van het VK-weblog en er zijn hier meer Nederlanders. Geen idee hoeveel eerlijk gezegd. Ook zijn er meer VK-webloggers aanwezig.
Ik merk veel en veel minder bezoekers hier. Ik krijg per week hier bij lange na niet het aantal dat ik per dag op het VK-weblog kreeg.groet!
-
Er zijn zeker veel nederlandse bloggers op wordpress te vinden.
http://dimasplace.wordpress.com/groet, Dick
-
Ik kom ook net van het VK-weblog. Al mijn oude blogs staan in Word opgeslagen, dus ik neem aan dat een kwestie van knippen en plakken is. Heb het nog niet geprobeerd.
En ja, zo te zien zijn hier aardig wat Nederlanders aanwezig.
- Het onderwerp ‘Kom van de VKBLOG en heb een vraag’ is gesloten voor nieuwe reacties.