Koppelen domein van WebReus

• Onbekend's avatar

Hoi!

Ik heb een domein geregistreerd staan bij WebReus. Met WordPress wil ik graag een website maken voor dit domein. Bij WebReus heb ik echter onder dit domein 3 email adressen zitten. Op jullie website staat dat ik, om te voorkomen dat mijn email bij WebReus het niet meer doet, de DSN-records toe moet voegen aan de DNS in WordPress voordat ik de naamservers wijzig. Volgens mij heb ik bij WebReus gevonden waar ik de DSN records kan zien, maar het is mij niet duidelijk waar ik dat nou moet invullen op de WordPress website om de boel zo te koppelen dat ik straks nog bij mijn email kan via WebReus en tegelijkertijd een website kan maken via WordPress. Ik heb op de help-pagina ‘een domein koppelen aan wordpress.com’ gekeken maar daar staat alles uitgelegd in het Engels (wat ik vloeiend spreek, dat is het probleem niet) en mijn Nederlandse WordPress website heeft net andere buttons. Kunnen jullie mij stap voor stap uitleggen waar ik wat moet invullen om te zorgen dat alles blijft werken? Ik ben wat terughoudend om zomaar wat uit te proberen want de klantenservice bij WebReus is zeer slecht, als daar wat mis gaat ben ik zo een maand verder voor het hersteld is.

Ik kijk uit naar jullie antwoord, alvast dank!

WP.com: Yes
    Jetpack: No
    Correct account: Yes

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘Koppelen domein van WebReus’ is gesloten voor nieuwe reacties.