Kun je een blog compleet overzetten naar nieuw blog?

• Onbekend's avatar

hallo allemaal,

In verband met een stalker heb ik een nieuw blog aangemaakt en wil oude verwijderen. Maar alle berichten zijn dan weg. Weet iemand een mogelijkheid om van het oude blog alles te copieren naar de nieuwe?
    Alvast bedankt
    Of is er een andere mogelijkheid dat ik diegene toegang tot mijn blog kan weigeren?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

@canim1969

Je kunt in je wordpress blog administratie paneel kiezen voor de optie exporteren, je vindt dat onder de keuze tools.

WordPress maakt dan een bestand aan met al je comments en berichten en vraagt dan aan je waar dat bestand opgeslagen moet worden, kies dan een plaats op je pc.

Ga dan naar je nieuwe blog en volg het omgekeerde, kies voor import en verwijs naar het bestand dat net aangemaakt is..

De opmerkingen die je niet wilt kun je dan weer verwijderen of als spam aanmerken.

Let wel op dat als je oude blog verwijderd je waarschijnlijk ook je afbeeldingen verwijderd

Op WordPress.com kun je weinig doen om iemand toegang te weigeren, op een eigen blog kun je dat doen met een IP Banner plugin.
    Wat je wel zou kunnen doen is om opmerkingen van die persoon steeds als SPAM te activeren, op den duur zal die dan automatisch als spamm gezien worden.

• Het onderwerp ‘Kun je een blog compleet overzetten naar nieuw blog?’ is gesloten voor nieuwe reacties.