laden website – pageload

• Onbekend's avatar

Beste mensen,
    Enige tijd geleden heb ik een website gemaakt met wordpress en op mijn domein gezet.
    Werkt over het algemeen uitstekend.

Maar één ding bevalt me minder, en dat is de tijd die nodig is voordat de 1e pagina is geladen.
    Je moet erg lang wachten voor er wat te zien is.

Mijn vraag: zijn er meer mensen die dit ervaren?
    En waar kan dit aan liggen? En bovenal hoe kan ik dit verbeteren?

Bij voorbaat dank voor het meedenken.
    Groet,
    Suzanne

• Onbekend's avatar

Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte

This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.

If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.

If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.

This is an automated message.

• Onbekend's avatar

@suzannesholten: Prachtige jurken! Maar even naar je laadtijd… controleer de header.php van je theme om daar de regel te verwijderen die alle oude maand archief pagina’s oproept.:
    < ?php wp_get_archives(‘type=monthly&format=link’); ? >

Vervolgens installeer je de plugin W3 Total Cache en configureer die zodat je minimaal de Page Cache actief hebt.
    Controleer dan je laadtijd opnieuw als je uitgelogd bent en herlaad de pagina met de toestcombinatie Ctrl+F5.

• Het onderwerp ‘laden website – pageload’ is gesloten voor nieuwe reacties.