Link in blogs mag niet?
-
Ik ben al een tijdje aan het knoeien hoe de thema’s nu precies werken. Omdat ik er niet helemaal uitkwam, had ik een link geplaatst naar een site waar je thema’s kunt downloaden. Meteen daarna werd mijn blog gedeactiveerd. Dit zou tegen de regels zijn.
Wat mag nu wel en wat mag niet?
Is een link naar google of youtube ook verboden? Of naar een site met een bepaald product waar je over wilt bloggen?
En als bepaalde links verboden zijn, heeft dit dan te maken met het feit dat ik gebruik maak van het wordpress-domeinnaam? Stel dat ik een eigen domeinnaam kies, heb ik dan meer vrijheid van posten?
Aardig wat vraagjes, maar wie, o, wie helpt mij? Alvast bedankt!
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ik gebruik volop links; ook naar Google en YouTube en heb daar nog een problemen bij ondervonden. Zie mijn blog.
Wel kan na verloop van enige tijd een link zomaar niet met toegankelijk zijn of is de inhoud van betreffende pagina verwijderd of veranderd. Maar dat is nu eenmaal niet anders; ieder kan zijn site/blog veranderen zo en wanneer hij/zij dat goeddunkt.
Wel wil ik in gaval van privépersonen altijd zo mogelijk hun toestemming vragen voor ik een link plaats.gr. Dick
-
In de eerst zin hierboven moet natuurlijk staan: heb daar nog geen problemen bij ondervonden.
-
@hafidasiamari: Spam links en affiliate site links zijn niet toegestaan als de site daarvoor speciaal wordt opgezet. WordPress.com heeft een erg strict anti-spam beleid.
Kijk op http://nl.wordpress.com/tos/ onder deel 2 het gehighlite deel.
Als je een eigen domein én hosting hebt dan heb je alle vrijheid om te linken waar je maar naar toe wilt verwijzen. Dus dat laatste lijkt me voor jou dan de beste optie.
- Het onderwerp ‘Link in blogs mag niet?’ is gesloten voor nieuwe reacties.