malfunction of website

• Onbekend's avatar

Ik heb meerdere dagen hulp gevraagd aan ONE.com. Zij zijn bereidwillig doch voor mij als 83-jarige ben ik niet bekwaam omde links die zij voorstellen uit te voeren ook wel degelijk te implementeren. Ik heb gisteren één ervan willen uitvoeren en heel mijn website is wat de layout betreft een puinhoop met als eerste woorden FATAL error. Nu durf ik niets meer doen. Ook de hulp van ONE.com wil ik niet meer vragen want met die moeilijke links durf ik niets meer doen.
    via één van hun links heb ik in wp_config iets gewijzigd en dat was verkeerd. Ik heb problemen met de notaties ‘Theme’ en ‘Template’. Ik denk dat ik daar iets fout gedaan heb doch ben helemaal niet zeker. Volgens mij draait de site op twentytwenty en dat heb ik gewijzigd in ‘ze………..???(ik weet de naam niet meer doch hij stond onderaan een lijstje met allemaal themes? of templates?
    Alles is eigenlijk begonnen met de startpagina van de site waar de slideshow en het logo niet meer te zien waren. Na tientallen pogingen en backups en hestellingen is het voor mij chaos in mijn hoofd.
    De databases zijn er nog doch herstel ervan biedt geen oplossing.
    Gezien ik ten einde raad ben vraag ik met aandrang en vertwijfeling om uw hulp. Ik kan de wedstrijdbouwer niet meer bereiken daar hij ondertussen verdwenen (overleden?) is.
    De beste backup is die van 23 augustus.
    Graag een antwoordje of ik op uw bijstand mag rekenen doch vraag mij niet om zelf nog iets uit te voeren want ik durf dit niet meer.
    Met dank;
    Etienne Moons, voorzitter vande club Poszegelclub van de Westhoek uit Nieuwpoort.

Site: http://www.pzcwesthoek.be.
    WP.com: Unknown
    Jetpack: Unknown
    Correct account: Unknown

• Het onderwerp ‘malfunction of website’ is gesloten voor nieuwe reacties.