Malware in WordPress
-
Beste mede gebruikers,
Sinds een korte tijd heb ik malware in mijn website (daarvoor steeds als ik mijn site wou bezoeken dat ik doorgelinkt werd naar een soort survey)In alle vensters kan ik de pagina niet openen, en geeft Avast een malware melding aan. (zie screenshot in internet explorer) deze melding heb ik ook in Chrome.
Wel kan ik nog wp-admin openen, maar verder kan ik de site niet meer openen. Wat moet ik doen!? De website zou 1 Augustus al gereleased moeten zijn..!
Link: Bezoek de WordPress site
Afbeelding van malware detect: Bekijk de afbeelding
Ik hoop dat er een oplossing voor is.
Mvg,
Mark Joon
ExtremeSoftware Corporation © Nederland -
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
-
Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.
Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.
WordPress.org ondersteuning kan je vinden op deze sites:
-
Ik hoor van anderen dat zij een bericht krijgen dat via mijn ip-adres spiderware wordt verspreid. Het is een wordpress site met de naam http://www.dezaakakkerman.nl. Ik heb inmiddels alle plug-ins verwijderd en alle reactiemogelijkheden afgesloten. Wel krijg ik nog mailtjes van rare afkomst, die reageren op een afbeelding. Ik heb geen idee hoe ik die ingang kan blokkeren.
Wie kan mij helpen?
- Het onderwerp ‘Malware in WordPress’ is gesloten voor nieuwe reacties.