Media … foto's waar opslaan?

• Onbekend's avatar

Hi allemaal,

Onlangs is een blog van mij opgeheven. Ik had een nieuwe versie gemaakt. Daarin stonden wel allerlei foto’s die ik ook op de oude blog gebruikte. Toen die oude werd opgeheven verdwenen dus van mijn nieuwe blog al die foto’s.

Nu vraag ik me af hoe het zit met het uploaden van foto’s. Kun je beter per apart blog de foto’s uploaden om dit te voorkomen of gaat dit ten koste van je capaciteit bij de free WordPress account. Is er een andere mogelijkheid om je foto’s te plaatsen zodat het niet ten koste van je opslag gaat

Groetjes,

Dorothé

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Normaal kan je blog berichten exporteren en importeren in een andere blog wanneer je ze verplaatst, hierbij worden dan ook de foto’s verplaatst. In jou geval is dat blijkbaar niet gebeurd.

Zijn het veel foto’s wat je mist? en waar missen ze precies? wellicht kan ik ze handmatig voor je overzetten.

• Onbekend's avatar

Hallo Kardotim,

Ik had 2 concepten gemaakt in mijn djaktiefblog als quote van kopieberichten uit mijn reparerenenrecyclenblog zodat ze niet verloren gingen. Gelukkig bewaar ik een kopie van alle media op mijn eigen pc.

Wat gebeurt er precies als je een oud blog in een nieuw blog importeert. Wordt het dan als concept opgeslagen of is het direct gepubliceerd? Ik heb het overwogen maar durfde het niet aan. Jij had op mijn vraag direct het oude blog verwijderd maar dat was iets te snel eigenlijk.

En verder zou ik ook nog graag antwoord hebben op de vraag zoals ik in mijn eerst mailtje stelde:
    ‘Nu vraag ik me af hoe het zit met het uploaden van foto’s. Kun je beter per apart blog de foto’s uploaden om dit te voorkomen of gaat dit ten koste van je capaciteit bij de free WordPress account. Is er een andere mogelijkheid om je foto’s te plaatsen zodat het niet ten koste van je opslag gaat’

Ik heb alles inmiddels weer bijna op orde. Dus het overzetten hoeft niet meer.

Groetjes,

Dorothé

• Het onderwerp ‘Media … foto's waar opslaan?’ is gesloten voor nieuwe reacties.