Media permanent verwijderen

• Onbekend's avatar

Ik was bezig met wat mediabestanden handmatig te verwijderen. Wanneer ik dan op Permanent Verwijderen klikte kwam er een pop up en die bevestigde ik waarmee het mediabestand verwijderd werd.

Om niet elke keer die melding te krijgen heb ik een vinkje gezet …. helaas niet goed gelezen wat er stond … ik dacht zelf deze melding niet meer weergeven …. maar dat was het dus niet.

Gevolg is nu dat ik geen mediabestanden meer handmatig Permanent kan verwijderen.

Wie weet raad om dit te herstellen?

Met groet,

Hans de Koning

• Onbekend's avatar

Goedemiddag Hans,

Zou je meer toelichting kunnen geven over het probleem? Bedoel je dat je nu niet meer mediabestanden handmatig of in bulk kan verwijderen? Of dat de bestanden achterblijven in wp-content/uploads na het verwijderen van de bestanden?

Vriendelijke groet,

WP Provider

• Onbekend's avatar

Hoi WP Provider,

Ik bedoel dus dat ik ze nu niet meer handmatig kan verwijderen via WordPress – het mediabestand …afbeelding blijft gewoon tussen alle andere bestanden staan in de Mediabliotheek.

Met groet,

Hans de Koning

• Onbekend's avatar

Hoi Hans,

Heb je het volgende geprobeerd?

https://en.support.wordpress.com/media/deleting-files/

Probeer ook eens jouw browser geschiedenis te legen. Mocht dit nog niet lukken dan verneem ik het graag,

• Onbekend's avatar

Hoi WP Provider,

Ik heb mijn browsergeschiedenis geleegd en het probleem is verholpen :-)

Ik krijg nu ook weer de eerdere melding te zien waar ik de fout ben ingegaan.

Deze website meldt het volgende ….
    Je staat op het punt een bestand permanent te verwijderen enz.

Daaronder staat een keuzevakje met Niet toestaan dat deze pagina meer berichten maakt.
    Dat had ik dus bij vergissing aangevinkt met de gedachte dat het de melding “Dit bericht niet meer weergeven” was.

Maar goed, probleem is supersnel verholpen!
    Dank voor jouw hulp.

Met groet,

Hans de Koning

• Onbekend's avatar

Hoi Hans,

Fijn om te horen dat het probleem hierbij is opgelost.

Met vriendelijke groet,

WP Provider

• Het onderwerp ‘Media permanent verwijderen’ is gesloten voor nieuwe reacties.