Meerdere posts op statische voorpagina

• Onbekend's avatar

Voor een website wil ik graag gebruik maken van WP als CMS. Hiervoor heb ik een statische voorpagina gecreëerd waar 4 “tekst velden” in staan. Het is de bedoeling dat deze individueel aan gepast moeten kunnen worden. Hoe kan ik dit doen? Ik heb gedacht om gewoon een page te maken en daar alle HTML van de 4 velden in te zetten. Alleen dan zijn ze maar vanaf 1 post bewerkbaar, dus niet individueel, en dit wordt misschien onoverzichtelijk. Ook het “ophalen” van bepaalde posts heb ik aan gedacht, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat deze 4 posts dan niet zichtbaar worden op de blog pagina of in het archief?

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen!

Bvd

• Onbekend's avatar

Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte

This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.

If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.

If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.

This is an automated message.

• Het onderwerp ‘Meerdere posts op statische voorpagina’ is gesloten voor nieuwe reacties.